Måndag

Skola idag, första dagen efter lovet .. :( Vill ha tbx lovet! :)
Allt är så segt första dagen, man e skit trött osv. USCH >.<
Men skoldagen rullade på, roligt att träffa Sivi, Frida & Lina mfl :)
Hihi ja, dessa tjejer är underbara - världens bästa vänner! <3

På morgonen hade vi SO, började snacka om ekonomi.
Fyfasen vad tråkigt, kan jag berätta! ;p Under svenskan läste jag.
LUNCH - Äcklig mat :/ Teknik, lödde lite smått, och brände mig
såklart på lödkolven, fick pippiajjajj :( Under bilden var det roligt,
jag målade på min "snygga" tavla ;) Någon slags cool apa ; >
Det var min dag. Eller den fortsatte på konsum. Handlade med
mamma & mommo, sen hem! :) Hemma samtidigt som bussen. ;)

Ska snart äta - Gräddstuvad pytt. Ringa älsko efteråt :) <3
Se vänner, och kanske 'du är vad du äter' om det är ikväll ?
Yesbox, sen prata med älsko igen :) <3 Efter det - SOVA! :)
Det där e resten av min dag ; )

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU & JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0