Kalasdax igen!

Nu har man varit på kalas idag igen! ;) Fast denna dag hos Emma :) <3
My super sweet sixteen ; D   Hihi jaa där var det skoj - som alltid.
Spelade 'Med andra ord', det är så jäkla kul! :) Sen gjorde vi inte så
mycket mer än det, och självklart fikade vi - i massor. ;b
Kom hem alldeles nyss :) Tur att jag inte har någon läxa nu, då hade
jag haft stressigt osv, ni förstår? :b Yesbox, så äre ..

Funderar på att ringa Henrik nu. :) <3 Har inte pratat med honom alls
i tlfn idag, bara några sms.  ;/ Vill inte störa honom nu i allt pluggande,
så jag väntar ett tag till, sen ringer jag till honom. ;) <3

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


image25
Lucas, 2006 :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0