Fredag

Idag har jag faktiskt dammsugit lägenheten! :b *Stolt* ;D
Sett "våra bästa år" en stund under morgonen, innan jag
började dammsuga. Noppat ögonbrynen nyss. Nu sitter jag
här och bloggar en snabbis. :)  Ska snart byta kläder, och
sminka mig lite. Sen åka till Kalix, till älsko :) <3
Hihi, längtar efter den sötnosen som ett psyk :) <3

Jag tänkte sätta in lite bilder hit, på olika grejer jag vill ha/
ska köpa, men det funkar inte just nu. :( Får sätta in någon
annan dag istället.

Funderar på om jag ska sminka mig snart, eller ska jag
göra det efter "Våra bästa år" ? :)
Njaa, jag gör det efter tv-tittandet.. ;b Fast ska sätta i linserna
nu i alla fall ;)

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU & JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0