Torsdag

Denna dag gillade jag extremt mycket, hade bara 2 lektioner.
Kan ju inte klaga precis, vi jobbade inget. På SO:n fick vi julpynta i klassrummet,
och äta pepparkakor :) Svenskan gjorde jag typ inget på, läste lite i Vittula boken.
USCH att den ska vara tråkig >.< 11:30 skulle vi 9or vara på T-skolan,
gymnasiemässa. Jag & Mia.P stack dit redan vid 11, gick omkring där och
flumma :> Den där läraren måste trott vi var underliga ; b Haha jaa det var chill
iaf. Mässan slutade typ 14:45, så hela dagen var vi på Gymnasiet kan man säga.
Helt OK där, lite svårt och hitta till endel ställen, men det blev lättare för varje
gång man gick i korridoren :) Yes, satt o tsilla i skolan med Carola, Linnéa, Li,
MaddeO tills morsan hämtade mig. Dem är tokiga, dem där brudarna ;) <3
Åkte med morsan till IKEA. Hittade present till älskliing :) <3 + en massa annat
till mig själv, men golvlampan får jag inte förrän till julklapp, + att den var slut nu..
Ajja, får en sån iaf i julklapp :) Sen vill jag ha den där "Ludde" ;) Får hoppas på
att jag får den oxå : > Mihi, träffade Sussi där oxå, det var ett tag sen! :)
Såg inte henne på gymnasiet idag ;< Nu ska jag faktiskt in på Lunar, kom typ
precis hem från Hpda. Helt stressigt =S

Mia <3 Henrik - NU & FÖRALLTID!! :) <3333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0