Tisdag

<3


Skola idag.  Älskliing kom till Happis :) Jäyy, va kul! ; ) Fast han fick inte gå på IKEA,
nej jag drog med honom till skolan istället ; D Två veckor ifrån varann är för länge,
usch vad jag saknade honom =/ Men idag fick jag va med Henriiiiik igen :) <33
Sköönt som saatan ; > På svenskan blev det inte mkt gjort, det var den korta 40
minuters-lektionen ;s Så jag & älsko gjorde min Powerpoint presentation.Sen tvingade
jag med han på idrotten, efter lite "brutal misshandel" , så gick han med på det ;)
Vi spelade badminton, och uppvärmning. Men den skippade Henrik ;) * Fuskare ;P *
Jää, sen skulle han till Finaldn med resten av familjen ; / Vi fick läxa på matten, så
ingen lektion ;) Då åkte jag med dem :D Yesbox, kom hem med Älsko vid 15 tiden ; )
<333 Detta är nog den bästa skoldagen, annars är dem tråkiga. Men inte idag,
nejfaan hade världens finaste pojke med mig! :) <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0