Fredag, Lördag, Söndag

Fredag: Slutade redan 12:10 Språkvalet, vi såg ett avsnitt vänner.
Gick med Carola & Linnéa W till ICA, och vidare till Busstationen.
Väntade att Linnéas bluss skulle komma, jääy :> Sen väntade
jag & Carola att Kustbussen skulle anlända 13.35, jag skulle
iväg till Kalix : ) <3 Hoppade på bussen, och där fick man sällskap
av Sara, Henrika, Simon & Henrik - i min klass ;D men alla steg av
rätt tidigt. Redan i Säivis var alla dem borta från bussen. Jag själv
klev av bussen på Centrumvägen i Kalix.  Där stod Henke, Jocke &
några till o väntade på mig ; o Eller ja, dem andra kanske höll Henke
sällskap tills jag kom? Jaja, iaf. stack till deras skola och chillade tills
bussen kom 15:30 ; b Mihi, sen på kvällen såg vi "Populär musik från Vittula"
och Saw ; > Mihih.

Lördag: Uppe och hoppade redan kring 10, fast vi sov inte mkt under natten
så vi var übertrötta, fast de erkände vi inte ; ) Lälä checkade American Pie 5? :D
Ja en massa saker gjorde vi oxå. Sen film igen 18:05 djungel george *HahaÄ* ; )
Men vi somnade, så vi hann inte se ngt av den. Vaknade vid 21 ngn : ) Då var det
dags för Harry Potter filmen som visades på kanal 5. Sen typ sova? ; )

Söndag: Vaknade übertidigt tror jag O.o Hann inte göra så mkt idag,
glo på tv osv. Käkade tårta, älskling fyller år imorrn! :) <33 Sen åkte
vi till busstationen, jag skulle hem med bussen. Sur gubbe som körde,
uscha > . <  Jaa, nyss duschat osv. Nu in på lunar, pusshej <33

HENRIK, I LOVE YOU <3 YOU ARE THE BEAUTIFULEST BOY IN MY WORLD.
YOU AND ME - FOREVER AND EVER!!<3 2006.10.18 - tills döden skiljer oss åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0